Blog2021-06-21T10:33:44+00:00
709, 2021

4 argumenten waarom je Customer Journey Optimalisatie (CJO) zou moeten toevoegen aan je Conversion Rate Optimalisation (CRO)

By |september 7th, 2021|Categories: Reisbegeleiding|0 Comments

Bij de meeste organisaties houdt Conversie-Optimalisatie, of CRO, tegenwoordig meer in dan enkel korte termijn optimalisatie voor websites. Zo analyseren veel organisaties uitgebreid het gebruikersgedrag en proberen ze zo de gebruikerservaring te verbeteren. Als gevolg worden CRO specialisten nu CXO specialisten of Customer Journey specialisten genoemd. Toch blijft de focus vooral liggen op het optimaliseren van de website en staat conversiedata vaak centraal. In dit artikel lees je 4 redenen waarom een Customer Journey Optimalisatie framework ook voor deze [...]

707, 2021

Waarom is het belangrijk is om een klantreis in kaart te brengen als de customer journey versnipperd is?

By |juli 7th, 2021|Categories: Reisbegeleiding|0 Comments

De huidige consument is vaak niet loyaal en houdt van gemak. Hij haakt binnen het minste of geringste af. Dat maakt het belangrijk hem telkens te triggeren goed door de klantreis te begeleiden. Maar hoe doe je dit? En hoe kun je de klantreis inrichten als consumenten een groot aantal touchpoints gebruiken om tot hun aankoop te komen? In deze blog proberen wij uit te leggen hoe je vanuit een customer journey map tot een personalisatiestrategie en een cultuur [...]

2106, 2021

Wil je je online zichtbaarheid te vergroten? 3 cases die je zullen inspireren!

By |juni 21st, 2021|Categories: Doelgroepsegmentatie, Reisbegeleiding|0 Comments

In onze vorige blog hebben we aangegeven dat een Customer Journey Optimalisatie begint met een goede doelgroepsegmentatie. Dit lijkt een open deur en is het ook. In alle marktsectoren groeit immers het besef dat het belangrijk is om meer te weten van de klantreizen van verschillende doelgroepen. Toch blijft het belangrijk om er even bij stil te staan. Het succes van je marketingactiviteiten hangt immers voor een groot deel af van deze doelgroepsegmentatie en de invulling ervan. Door keuzes [...]

2106, 2021

Waarom Customer Journey Optimalisatie een succesvolle werkwijze is om je rendement te verhogen

By |juni 21st, 2021|Categories: Doelgroepsegmentatie|0 Comments

Binnen de marketing is Customer Journey al jaren één van de meest gebruikte buzzwords. Van online marketeers, conversiespecialisten, communicatieadviseurs, onderzoekers en data analisten wordt verwacht dat zij de vertaalslag weten de maken van de reis die hun (potentiële) klanten maken naar de activiteiten binnen hun functie. Onze ervaring is dat dit lastiger is dan het lijkt. In diverse blogs willen wij je meenemen in onze manier van denken. Hoe gaan bedrijven om met de customer journey? Nu hoor ik [...]

Ga naar de bovenkant