Van Dijken Consultancy is in 2002 opgericht door Niels van Dijken om organisaties te helpen klantgerichter te werken en processen beter op het klantproces af te stemmen. De passie om mensen en merken te verbinden heeft Niels nog steeds. Voor grote organisaties als De Telegraaf Media Groep, beslist.nl en ABN AMRO heeft hij (online) customer journey’s geoptimaliseerd voor bezoekers en gebruikers. Als CRO lead heeft hij een cultuur van experimenteren ge├»ntroduceerd en een personalisatiestrategie opgezet.

Rob Luif is strateeg bij retailbureau Kega. Hij geeft merkadvies aan organisaties die zich willen aanpassen aan veranderende marktomstandigheden en betrekt onderzoek nadrukkelijk bij dit proces omdat hij gelooft in datagestuurde bedrijfsvoering. Hij  is auteur van het boek Customer Journey Optimalisatie. In dit boek beschrijft hij zijn visie op klantgerichtheid en manieren om de klantreisbegeleiding te verbeteren.

Wilt u een gratis, vrijblijvende inspiratiesessie of meer informatie over wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op!

Bedankt voor uw bericht! Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.
There was an error trying to send your message. Please try again later.